Onze diensten

 

TeleScore streeft naar een duurzame samenwerking. Wij staan ervoor garant dat onze telefonische benadering en werkwijze naadloos aansluit op uw bedrijfscultuur.

  • Onze diensten bestaan uit:

    telefonische acquisitie;
  • het maken van zinvolle afspraken en het verhoogt de effectiviteit van uw accountmanagers, dus omzetverhogend!

het werven van (proef)-abonnementen;een stem heeft de sterkste verkoopkracht!


het uitvoeren van klanttevredenheids- en marktonderzoeken;

het telefonische marktonderzoek verhoogt uw response van 3% naar tenminste 80% het telefonisch klanttevredenheidsonderzoek: weet wat er bij de klant speelt.


database-screening en verrijking;
reageren op een mailing kun je uitstellen, maar niemand zwijgt aan de telefoon als hem/haar iets wordt gevraagd arbeidsintensief, maar wel de basis voor effectieve en kostenbesparende direct-mail acties.


follow-up van direct-mail acties;

het bevorderen van seminardeelname;een schriftelijke uitnodiging verdwijnt in de toegezonden papiermassa, telefonische navraag verhoogt in een vroegtijdig stadium de response, belangrijke informatie, al was het alleen al vanwege het organisatorische aspect.

het reactiveren van passieve klanten of oude relaties;de telefoon is de snelste en doeltreffendste manier om weer in beeld te komen, uw bedrijfsnaam is weer in beeld en het geeft de mogelijkheid om de nieuwste ontwikkelingen onder de aandacht te brengen.
Vergelijk de telemarketingkosten maar eens met dure advertentiecampagnes.


mailingactiviteiten;
als onderdeel van uw direct-mail campagne, vindt u bij TeleScore alles onder 1 dak, wij screenen op voorhand uw adresmateriaal, wij verzorgen de mailing, zorgen voor de postale verwerking en zorgen voor telefonische follow-up.

TeleScore
Hengelderweg 22b
6942 NB Didam